Ügyintézés:

Ügyfeleinket előzetes időpontfoglalás alapján fogadjuk. Időpontot foglalni kizárólag az alábbi ikonra illetve honlapunk "Konzuli Időpontfoglaló Rendszer" ikonjára kattintva tud:

Időpontfoglalást nem igénylő ügyek:

1. Ideiglenes útlevél ügyek (érvényes egyszeri utazásra, indokolt esetben)

2. Életbenlét igazolás hitelesítése (nyugdíjasoknak)

3. Halottszállítási engedély

4. Elkészült okiratok, dokumentumok átvétele

 

Fentiekben megjelölt, időpontfoglalást nem igénylő ügyek esetében az ügyfelek fogadása érkezési sorrendben történik. Az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek elsőbbséget élveznek, igy hosszabb várakozási idővel kell számolni.

Az időpontfoglalás alapján kizárólag azon ügy intézésére van lehetőség, amelyre a foglalás szól.

Tekintettel az ügyfelek nagy számára, felhívjuk tisztelt figyelmüket, hogy, amennyiben az Ön által lefoglalt időponthoz képest késik, kérelmét nem tudjuk fogadni. Így az esetleges kellemetlenségek megelőzése végett, kérjük, hogy pontosan jelenjenek meg.
 

Konzuli díjak:

Eljárási költségek befizetése

2021. január 4-től a konzuli ügyekhez kapcsolódó díjakat az ügyintézéskor, a helyszínen bankkártyával rendezhetik az ügyfelek.

A magyarországi ügyintézést igénylő konzuli ügyek állásáról (útlevél, állampolgárság. születés/házasság anyakönyvezése) a konzulátus nem tud tájékoztatást adni. Amennyiben érdeklődni kíván, közvetlenül az adott magyarországi hivatalt keresse meg.

Az eljárás lezárultáról az adott ügy függvényében telefonon, e-mailben vagy postán értesítjük Önt.

Az egyes dokumentumok, okmányok átvételére munkanapokon ügyfélfogadási időben várjuk ügyfeleinket, amelyhez ugyan nem kell időpontot foglalni, de munkatársainkkal e-mailen egyeztetni szíveskedjenek.

A konzuli ügyekkel és az ügyintézéssel kapcsolatos kérdéseikkel forduljanak bizalommal munkatársainkhoz a consulate.tio@mfa.gov.hu e-mail címen.